-->

Słowem Wstępu



Kochani,

Po wielu namowach z Waszej strony, a także wreszcie realizując swój pierwotny plan, postanowiłam, ze Blizny Wojny będą publikowane również na blogspocie.

Zależało mi na tym, żeby mieć kontakt możliwie z jak największym Waszym gronem, a ponieważ wiem, że nie wszyscy są fanami wattpada - oto jestem, wychodząc naprzeciw Waszym oraz własnym potrzebom.

W gwoli przypomnienia - Blizny Wojny, to fanfiction umieszczone w uniwersum Harry'ego Pottera, trzy lata po wygranej Bitwie o Hogwart. Na potrzeby opowiadania, w tym głównie ze względu na jego dośc brutalny charakter, wiek bohaterów został zmieniony i tak kolejno, Hermiona ma lat 25, Ron 24, Harry 24, Draco 24, Luna 23 itp, itd. Więcej na ten temat możecie przeczytać w zakładce "Bohaterowie".

Rozdziały będą pojawiały się z częstotliwością około jednego na miesiąc, ze względu na moje prywatne, jak i zawodowe zobowiązania. Najprawdopodobniej będą pojawiały się TEGO SAMEGO DNIA na wattpadzie oraz na blogspocie.

Raczej nie będę wysyłać prywatnych powiadomień po dodaniu rozdziału, jeśli jednak chcesz być na bieżąco, zapraszam do śledzenia mojego hasztagu na twitterze - #BliznyDramione, gdzie dodaje powiadomienia o nowych rozdziałach, a także bardzo często rozpisuję się na temat tego, co akurat tworzę(bez spoilerów, rzecz jasna!). Jeśli jednak będzie taka potrzeba, gotowa jestem założyć coś na kształt newslettera.

Tymczasem - zrób sobie herbatkę, weź ciastko czy dwa i rozsiądź się wygodnie. Mamy razem zajebistą historię do przeżycia.


~ Ef.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz